Servicii

  • informare si indrumare privind alegerea celei mai bune solutii privind constituirea si inregistrarea fiscala a firmei/a altei entitati legale,
  • asistenta de specialitate in redactarea actului constitutiv al firmei,
  • asistenta de specialitate in redactarea actelor aditionale la actul constitutiv,
  • deschiderea, inchiderea punctelor de lucru,
  • schimbare sediu social,
  • cesiuni parti sociale,
  • dizolvare, lichidare voluntara si radiere,
  • fuziuni/divizari,
  • suspendare activitate,
  • obtinerea certificatelor constatatoare,
  • depunerea si ridicarea documentelor de la Registrul Comertului.
  • verificarea respectarii prevederilor legale in privinta corectitudinii intocmirii documentelor si evidentelor primare ale clientului,
  • stabilirea procedurilor de lucru specifice obiectului de activitate desfasurate de catre client,
  • tinerea corecta si la zi a evidentei contabile in aplicatii contabile actualizate la zi,
  • calculul impozitelor, taxelor si contributiilor datorate si operarea lor in contabilitate,
  • intocmirea ordinelor de plata/a foilor de varsamant pentru achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat al statului,
  • efectuarea operatiunilor contabile de inchidere lunara a contabilitatii financiare,
  • intocmirea balantei de verificare lunara,
  • intocmirea si depunerea/transmiterea declaratiilor lunare privind obligatiile de plata la bugetul public general consolidat,
  • intocmirea si depunerea/transmiterea declaratiilor privind achizitiile si livrarile intracomunitare;
  • intocmirea si transmiterea declaratiei INTRASTAT,
  • completarea registrelor obligatorii: registrul jurnal,registru inventar, registrul de evidenta fiscala,
  • consultanta in domeniul financiar-contabil,
  • asistenta in relatia cu organele de control ale Garzii Financiare,
  • asistenta in relatia cu organele de control ale Administratiei Finantelor Publice,
  • contact telefonic permanent cu angajatii dvs./cu administratorul firmei dvs. in vederea bunei desfasurari a activitatii,
  • verificarea si punctajul Fisei platitorului pe fiecare impozit si contributie in parte cu inregistrarile din contabilitate,
  • obtinerea certificatelor fiscale,
  • informari legislative privind reglementarile financiar-contabile si fiscale,
  • alte activitati necesare asigurarii unei bune functionari din punct de vedere financiar-contabil.
  • intocmirea situatiilor financiare semestriale si anuale, cu toate anexele aferente, conform legislatiei in vigoare,
  • certificarea situatiilor financiare semestriale si anuale, conform legislatiei in vigoare,
  • depunerea situatiilor financiare semestriale si anuale la administratiile teritoriale ale finantelor publice,
  • intocmirea de rapoarte de explicitare a situatiilor financiare semestriale si anuale, adaptate la nevoile clientului,
  • consultanta si indrumare privind efectuarea inventarierii patrimoniale si verificarea inventarului cu soldurile contabile (inainte de intocmirea situatiilor financiare),
  • verificarea soldurilor contabile anuale,
  • intocmirea declaratiei anuale privind impozitul pe profit.
  • comunicarea locurilor de munca vacante/nou create la AJOFM,
  • redactarea informarii in vederea angajarii,
  • asigurarea relatiei cu medicul de medicina muncii,
  • intocmirea si inregistrarea contractelor individuale de munca, a actelor aditionale, a deciziilor si dispozitiilor de desfacere/suspendare a contractelor individuale de munca,
  • intocmirea si actualizarea permanenta a registrului de evidenta a salariatilor în format electronic,
  • gestionarea dosarelor de personal,
  • informari privind legislatia muncii,
  • intocmirea si eliberarea adeverintelor de vechime pentru salariati si a altor adeverinte solicitate de salariati,
  • asistenta in relatia cu Inspectoratul Teritorial de Munca,
  • calculul salariilor pe baza pontajelor comunicate de client,
  • calculul concediilor de odihna si a concediilor medicale,
  • intocmirea statelor de plata,
  • intocmirea fluturasilor personalizati/angajat la cererea clientului,
  • intocmirea ordinelor de plata/foilor de varsamant pentru impozitul si contributiile aferente salariilor,
  • intocmirea si transmiterea declaratiei unice,
  • intocmirea si depunerea fiselor fiscale,
  • intocmirea si depunerea dosarelor de obtinere a subventiilor de la AJOFM,
  • intocmirea si depunerea documentatiei pentru restituirea contravalorii concediilor medicale,
  • suport legislativ in orice problema de calcul salarial.
  • intocmirea/actualizarea fiselor de post,
  • intocmirea/actualizarea regulamentului intern,
  • intocmirea/actualizarea contractului colectiv de munca si inregistrarea lui conform prevederilor legale,
  • intocmirea altor rapoarte de personal solicitate de client.
  • asistenta la controale fiscale,
  • reprezentare (la cerere ) in fata organelor statului in diverse situatii,
  • consultanta fiscala cu privire la diverse situatii aparute,
  • consultanta privind optimizarea fiscalitatii,
  • identificarea politicilor contabile si fiscale cele mai avantajoase pentru societate si asistenta in obtinerea facilitatilor fiscale legale si aplicabile entitatii,
  • informare constanta privind modificarea legislatiei financiar-contabile si fiscale,
  • consultanta financiara si fiscala cu privire la luarea unor decizii manageriale sau de executie,
  • consultanta si asistenta manageriala privind organizarea departamanetului financiar-contabil,
  • instruirea personalului cu privire la intocmirea corecta a documentelor si circuitul acestora in cadrul societatii,
  • informari si punerea la dispozitia clientului pe suport hartie sau pe email a noutatilor legislative in domeniul de activitate al clientului,
  • consultanta si indrumare/ intocmirea manualului de proceduri contabile specifice fiecarei entitati,
  • consultanta si indrumare /intocmirea procedurilor privind inventarierea patrimoniului,
  • intocmire documentatie credite,
  • intocmire documentatie leasing.
  • expertize contabile,
  • refacerea evidentelor contabile,
  • evaluari patrimoniale,
  • inventarierea patrimoniului,
  • audit intern externalizat, audit financiar si audit statutar,
  • auditarea eligibilitatii cheltuielilor decontate din fonduri europene,
  • analiza economica si financiara.
  • inregistrarea entitatii ca operator de date cu caracter personal,
  • inregistrari Oficiul Roman pentru Drepturi de Autor (ORDA),
  • inregistrari marci OSIM,
  • consultanta si suport juridic comert electronic,
  • servicii recuperari creante: proceduri extrajudiciare si proceduri judiciare,
  • servicii consultanta procedura insolventei,
  • asistenta/consultanta incheiere contracte cu partenerii de afaceri,
  • servicii de verificare a bonitatii partenerilor de afaceri,
  • servicii de consultanta orientata catre specificul activitatii clientului.