Cariere
Societatea noastra s-a dezvoltat in mod constant in ultimii ani . Echipa noastra a evoluat in acelasi ritm, reusind sa fie in pas cu schimbarile din domeniul contabilitatii si legislatiei. Am crescut ca numar, dar si ca nivel profesional.
Am format un colectiv tanar si dinamic, pe langa membrii experimentati, un colectiv din care poti face parte. Vei avea cateva avantaje importante.
Vei capata o experienta bogata, in timp scurt, pentru ca vei intra in contact cu o multitudine de probleme legate de firme diferite, cu mai multe obiecte de activitate. Lucrand intr-un cadru profesionist, vei fi la curent cu noutatile, vei avea posibilitati de perfectionare si de avansare.
Oferim studentilor si masteranzilor programe internship in domeniile: contabilitate, salarizare si gestionare resurse umane, marketing, drept.
Societatea noastra s-a dezvoltat in mod constant in ultimii ani . Echipa noastra a evoluat in acelasi ritm, reusind sa fie in pas cu schimbarile din domeniul contabilitatii si legislatiei. Am crescut ca numar, dar si ca nivel profesional.
Am format un colectiv tanar si dinamic, pe langa membrii experimentati, un colectiv din care poti face parte. Vei avea cateva avantaje importante.
Vei capata o experienta bogata, in timp scurt, pentru ca vei intra in contact cu o multitudine de probleme legate de firme diferite, cu mai multe obiecte de activitate. Lucrand intr-un cadru profesionist, vei fi la curent cu noutatile, vei avea posibilitati de perfectionare si de avansare.
Oferim studentilor si masteranzilor programe internship in domeniile: contabilitate, salarizare si gestionare resurse umane, marketing, drept.
Cei interesati pot sa trimita CV-urile pentru inscrierea la aceste programe, numarul locurilor este limitat.
Avem disponibil 1 post pentru SPECIALIST RESURSE UMANE!
Cerințe:
- Studii superioare in unul din domeniile: economic/drept/administratie publica
- Experienta de minim 2 ani in domeniu
- Curs de referent resurse umane/inspector salarii/expert legislatia muncii
- Cunostinte solide de legislatie a muncii si fiscalitatea relatiilor de munca
- Abilități foarte bune de comunicare, politicos și diplomatic, cu spirit de echipă si capabil să gestioneze eventualele dispute;
- Persoană empatică, ordonată și atentă la detalii, prietenoasă cu actele și cifrele, organizată si orientată spre rezultate, capabilă să-si prioriteze sarcinile si să lucreze cu termene limita;
- Persoană harnică și pasionată de domeniul relațiilor de muncă și conștientă de responsabilitățile pe care trebuie să și le asume;
- Cunostinte PC excelente: Word, Excel, navigare internet, programe specifice salarizarii si gestionarii resurselor umane;
- Orientare spre dezvoltarea abilităților și competențelor profesionale și spre o foarte bună gestionare a timpului;
- Deschidere spre soluționarea problemelor și găsirea de răspunsuri la întrebări, acceptarea provocărilor profesionale;
- Capacitate de analiză și sinteză, capacitate de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă, și nu în ultimul rând, satisfacția lucrului bine făcut.
Responsabilități:
- 1. Gestionarea activităților administrative din domeniul resurselor umane pentru un portofoliu de clienți;
- 2. Transmiterea corectă și la timp în REGES a tuturor informațiilor cu respectarea termenului legal;
- 3. Gestionarea întregului proces de beneficii și salarizare, fiind responsabil pentru calcularea lunară și livrarea la timp către clienții noștri a rapoartelor privind salariile ;
- 4. Întocmirea și depunerea la timp a declarațiilor 112 în conformitate cu reglementările legale;
- 5. Întocmirea și depunerea la timp a documentației pentru obținerea subvențiilor;
- 6. Întocmirea și depunerea la timp a documentației pentru încasarea concediilor medicale;
- 7. Întocmirea rapoartelor solicitate de clienți, inclusiv simulările solicitate de aceștia;
- 8. Întocmirea raportărilor statistice lunare, trimestriale, anuale;
- 9. Se asigură că este la curent cu modificările legislative din domeniul relațiilor de muncă și verifică corelarea acestora cu sistemul informatic;
- 10. Eliberarea adeverințe de venit pentru salariați;
- 11. Acordarea de consultanță pe probleme specifice relațiilor de muncă și salarizării;
- 12. Colaborarea cu colegii din departamentul de resurse umane pentru îndeplinirea cu succes a atribuțiilor de serviciu și pentru furnizarea în permanență și cu promptitudine către clienți a unor servicii de calitate și profesioniste.
Dacă ai citit cu atenție tot ce scrie mai sus și consideri că ești potrivit pentru acest job, te invităm să aplici! Ai șanse mari ca locul tău să fie alături de noi, echipa FISCONTEXPERT CONSULT!
Pentru această opțiune iți oferim:
- * acces la pregatire profesională continuă;
- * oportunitate excelentă de dezvoltare a abilităților și competențelor profesionale;
- * pachet salarial corelat cu experiența și performanța profesională;
- * program flexibil;
- * intrarea într-o echipă harnică, dinamică și de încredere, care nu face rabat la calitate și care ține cont de nevoile clienților.
Așteptăm cu încredere cv-ul tău la adresa de email [email protected], cu precizarea “Specialist resurse umane”.
2 posturi noi pentru CONTABIL JUNIOR!!!!
Cerinte:
- studii in domeniul economic, absolvite sau in curs,
- cunostinte solide operare PC,
- cunoasterea unei limbi de circulatie internationala la un nivel mediu spre avansat,
- disponibilitate pentru invatare continua,
Beneficii:
- program de munca flexibil
- acces la pregatire profesionala continua
- pachet salarial corelat cu experienta si performanta profesionala
- portunitatea de a face parte dintr-o echipa de profesionisti.
Așteptăm cu încredere cv-ul tău la adresa de email [email protected], cu precizarea “Contabil junior”.
Avem disponibile 2 post-uri pentru CONTABIL SENIOR!!!
Cerinte:
- Studii superioare in unul din domeniile: economic/drept/administratie publica
- experienta de minim 3 ani pe o pozitie similara,
- cunoasterea unei limbi de circulatie internationala la un nivel mediu spre avansat,
- cunostinte solide de contabilitate si salarizare,
- stapanirea legislatiei specifice,
- disponibilitatea pentru invatare continua.
Beneficii:
- program de munca flexibil
- acces la pregatire profesionala continua
- pachet salarial corelat cu experienta si performanta profesionala
- portunitatea de a face parte dintr-o echipa de profesionisti.
Așteptăm cu încredere cv-ul tău la adresa de email [email protected], cu precizarea “Contabil senior”.